osoyparxeisthayparxwpaokpantou@gmail.com

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

Εχθες το βράδυ μόλις τελείωσε ο αγώνας δέχτικα ένα τηλεφώνημα απο έναν φίλο και μου είπε ''ρε συ τώρα να χαρώ είναι να αρχίσω να σκέφτομαι ματεώδοξα? φοβάμε να μην γίνουμε σαν άλλωτε!!ρε συ μήπως όλα είναι μια φούσκα?γιατί κάτι δεν μου κολάει?
γιατί να θέλει ο Ζαγοράκης να χάσει την προεδρία?γιατί κάτι που παλεύει να κάνει τόσα χρόνια μπορεί να γυρίσει μπούμερανκ πάνω του?
Δεν είμαι μύζερος ΠΑΟΚ ΕΙΜΑΙ!!!''

Η πρώτη μου σκέψει ήταν οτι έχει δίκαιο στις σκέψεις του, οτι πρέπει να δούμε και μετά να κρίνουμε!
μετά άλλαξα γνώμη και είπα όχι ρε φίλε δεν είναι σωστό μερικοί άνθρωποι να παίζουν με τιν ψυχολογία τόσων χιλιάδων ανθρώπων δεν γίνεται να μας κοροιδεύουν η έστω να μας έχουν μπαλάκι των σκέψεων μας!
Το τηλέφωνο ξανά χτύπησε...''ρε συ πες τους να φυσίξουν τις μύτες τους να δούμε κάνουν μπουρμπουλήθρες'' μου είπαν και μου λέγανε απο μέσα οτι σου πούμε ανέβασέτω...το τι άκουσα δεν λέγετε και φυσικά δεν γράφετε!
Ξέρετε τι κατάλαβα να μην γυρίσουμε 50 χρόνια πίσω και να μην κάνουμε όσα κοροιδεύουμε στους άλλους....
Θέλω και ελπίζω οτι όλα θα πάνε καλά και τα χρήματα θα μπούνε και επιτέλους να δούμε τον ΠΑΟΚ ΜΑΣ εκεί που πραγματικά του αξίζει σε Ελλάδα και Ευρώπη!

Δεν είμαι μύζερος ούτε θέλω να μυρολογίσω αλλά θέλω να είμαι συγκρατιμένος και για το μόνο που πραγματικά θέλω να χαρώ είναι για την ομάδα μου και για την μπάλα που παίζει, επιτέλους έχουμε προπονητή, επιτέλους δεν πονάνε τα μάτια μας, επιτέλους είμαι σίγουρος για την ομάδα ΜΑΣ, δεν φοβάμαι δεν ανχόνομαι δεν τρώω τα νύχια μου κατα την διάρκεια του αγώνα ....πιστεύω οτι ΟΛΟΙ ΜΑΣ αυτό θέλουμε να βλέπουμε την ομάδα μας να παίζει μπάλα να κυνηγλαει να παλεύει να μάχεται και οχι να κάνουν αγκαρίες και να κάνουν αποχές από τις προπονήσεις!!!

Ο ΠΑΟΚ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥ, ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΖΩΗ ,


c.v.c

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου